Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.08.2010 07:47 - Четирите стълба
Автор: trainer Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 2216 Коментари: 5 Гласове:
0



Вчера е история.
Утре е мистерия.
Днес е подарък.



Аз съм търсеща душа – търсеща нови предизвикателства за овладяване чрез тялото, ума, духа, душата. Вълнуват ме много въпроси за света, но знам, че отговорите са у нас – ако познаваме себе си – ще познаваме и света. И много неща не ми харесват около мен – например песимизмът, болежките, оправданията, липсата на интерес към това велико приключение – животът!

Да познаваме себе си обаче е необходимата предпоставка, за да имаме поглед, отправен в далечни хоризонти, за да се обичаме и да обичаме околните, за да се радваме на слънцето или дъжда. В търсене именно на познанието за себе си на енергийно ниво, задължително е да мина през познанието на клетъчно ниво - това на тялото, на ума, да духа и на душата. И ако искам един по-добър свят за децата си, просто трябва да направя себе си по-добра. Светът е отражение на мислите ни, не е нужно да го променяме, достатъчно е да познаваме и да променяме себе си.

Дълбоко вярвам в единството и синхрона във Вселената. В този смисъл не приемам едностранно и откъслечно развитие, например: не приемам умен и дебел човек – щом не взема мерки за килограмите си и здравословното пребиваване под слънцето, значи не е толкова умен; или да набляга само върху работата на мускулите без да погледне в душата си на ниво клетка  - значи няма да остане здрав дълго време, колкото и да работи върху физиката си.

Именно този синхрон съм избрала за себе си. Имам свободно време за всичко – и за работа, и за четене, и за приятели (естествено са само малцина останалите след проверката на времето). Не гоня нищо и не бързам за никъде (многото работа е част от забавлението, а не е нещо, на което робувам). И най-важното - сега имам време за себе си . 

Ще се радвам да се срещнем както с единомишленици, така и с опоненти, когато споделяме какво правим за самите себе си тук и сега !

На края – сърдечно благодаря! Щастлива съм, че сме заедно !




Тагове:   тяло,   дух,   душа,


Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг

1. анонимен - Вече
08.08.2010 08:47
си намери един съмишленик.Да усещаш себе си като част от хармонията на света е чудесно преживяване.
цитирай
2. trainer - :)
08.08.2010 08:57
Не е ли чудо сутрин рано да се ръзсъниш със съмишленик ! Благодаря ! Вярвам в добрите чудеса и ето, че има защо :)
цитирай
3. karambol5 - Съгласен съм с теб, Но съм и готов да ...
08.08.2010 10:00
Съгласен съм с теб, Но съм и готов да споря . не ,защото не мислим еднакво ,а за се убедя ,че има поне един човек ,които наистина да осъзнава какво е единството и синхрона на Вселената. За съжаление повечето фитнес тренцори имат ограничен умствен багаж и повече вредят на трениращите. Готов съм да споря и да докажа твърденията си.
Пак казвам ,правя го ,не защото не мисля като теб ,а в интерес на всички ,които ще те прочетат и и ще избрет трайно да се променят.
цитирай
4. trainer - :)
08.08.2010 10:40
karambol5 написа:
Съгласен съм с теб, Но съм и готов да споря . не ,защото не мислим еднакво ,а за се убедя ,че има поне един човек ,които наистина да осъзнава какво е единството и синхрона на Вселената. За съжаление повечето фитнес тренцори имат ограничен умствен багаж и повече вредят на трениращите. Готов съм да споря и да докажа твърденията си.
Пак казвам ,правя го ,не защото не мисля като теб ,а в интерес на всички ,които ще те прочетат и и ще избрет трайно да се променят.


За това и направих този блог - да споделяме! Спорът за мен също е споделяне, просто споделяне на една различна позиция! А всеки сам прави своя избор :) Добре дошъл на борда!
цитирай
5. karambol5 - Благодаря ! Темата ме вълнува, з...
08.08.2010 10:44
Благодаря ! Темата ме вълнува ,защото затлъстяването и обездвижването в световен мащаб е огромен проблем .
Ако помогнеш поне на един човек и създадеш 'ефекът на пеперудата " ,то значи си постигнал много .Важното е да се прави по правилен начин .
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: trainer
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 95184
Постинги: 22
Коментари: 52
Гласове: 51
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930